O mnie

Wadowice, Małopolska, Poland
Mam 18 lat. Tworzę biżuterię w technice wire-wrapping. Pozwala to oderwać się od świata, skupić się wyłącznie na tym, aby stworzyć nowe piękno. Gdy mi się to uda, wiem, że zrobiłam coś dobrego... Choć to dopiero początek mojej drogi...

wtorek, 29 marca 2011

Mała Lady

No, niestety... I znowu dopadł mnie przytłaczający brak weny! Tylko siedzę przy komputerze i oglądam różne różności, zamiast na wzór ich twórców zabrać się do roboty... Ech... A pogoda przecież wcale nie taka zła - ostatnio może trochę w kratkę, ale coraz bardziej wiosennie. Przez to przytłoczenie zrobiłam tylko jedną bransoletę (ale za to sporo jej zdjęć) ;) Wesołe kolory mają nadzieję, że dzięki nim, szybciej nadejdzie lato... :) Można ją nosić na dwie strony, jak kto lubi :)





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz