O mnie

Wadowice, Małopolska, Poland
Mam 18 lat. Tworzę biżuterię w technice wire-wrapping. Pozwala to oderwać się od świata, skupić się wyłącznie na tym, aby stworzyć nowe piękno. Gdy mi się to uda, wiem, że zrobiłam coś dobrego... Choć to dopiero początek mojej drogi...

piątek, 23 sierpnia 2013

Little dreams - mint

Nie zaglądacie, nie komentujecie... Chyba muszę się bardziej postarać ;)  Tym razem mam Wam do pokazania niewielkie sztyfciki z miętowymi - tak popularnie nazywany jest ten kolor, chociaż tak naprawdę przecież nie ma z miętą nic wspólnego, dla mnie jest to odcień pomiędzy błękitem a zielenią ;) - akcentami. Spodobała mi się ta forma, być może pojawi się w innych odsłonach.

Oksydowana na grafitowo miedź i miętowe koraliki toho w technice wire-wrapping











2 komentarze:

  1. Ja zaglądam! ;) Widzę wpasowujesz się w panujące trendy - szalenie modny ten kolor ostatnio. Jak kupowałam sobie trampki w tym kolorze, to w całym sklepie był tylko jeden rozmiar. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. są świetne :) też takie chce :)
    Asia ;)

    OdpowiedzUsuń